Populaire Kantoorprinters

 

 

Nieuwe kantoorprinter nodig?

Heb je een nieuwe printer nodig voor op je werk of voor eigen gebruik? Dat is vaak een behoorlijke investering. De kosten voor aanschaf, levering, inkt, onderhoud en reparaties kunnen al snel hoog oplopen. Daarbij kan het soms lastig zijn om een betaalbare printer te vinden die voorzien is van alle features die je nodig hebt. Maar nu is er een ideale oplossing! WijVerhurenPrinters.nl is de eerste website waar je zelf een printer kunt uitzoeken en samenstellen. Dit doe je heel snel en gemakkelijk online, gewoon op onze website. Door een aantal simpele vragen te beantwoorden wordt er automatisch een printer geselecteerd die in alle opzichten aan je wensen en behoeften voldoet. Deze printer kun je dan tegen een zeer voordelig tarief van ons huren, voor zolang je hem nodig hebt.

 

De voordelen van een kantoorprinter huren bij WijVerhurenPrinters.nl

Onze prijzen zijn verrassend laag. Dat komt omdat onze kosten aanzienlijk lager zijn dan bij de meeste printerleveranciers; we hebben geen grote kantoren, geen wagenpark en geen verkopers. Je profiteert bij ons dus altijd van een kantoorprinter voor de beste prijs! Uiteraard bieden wij wel de voordelen die je gewend bent, en meer! Huur je bij ons een kantoorprinter, dan ben je verzekerd van een aantrekkelijke all-in prijs, gratis installatie, transport en aansluiting op het netwerk, en Xerox Remote Print Services. Wordt je onverhoopt geconfronteerd met een storing aan je printer, dan kun je ons gewoon bellen. Er staat een groot aantal professionele monteurs klaar om je zo snel mogelijk te helpen, zodat je direct weer verder kunt. Daarbij rekenen wij bij reparaties geen arbeidsloon of voorraadkosten.

 

Direct online een kantoorprinter huren?

Na het selecteren van de gewenste printer op onze website, kun je eventueel ook nog allerlei extra opties aanvinken. Hierbij kun je denken aan een papierlader, een sorteereenheid of andere accessoires. Ben je klaar, dan klik je op ‘Bestel.’ Wij gaan dan meteen voor je aan de slag. Wij hanteren standaard korte levertijden, en nemen dan ook binnen 24 uur contact met je op om een afspraak te maken voor de levering van je nieuwe kantoorprinter. Dat kan gewoon op het moment dat het jou het beste uitkomt! Kom je er niet uit of heb je een vraag, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn zowel telefonisch als via e-mail en chat bereikbaar. Onze printer specialisten helpen je graag verder!

 

Top vragen!

Ik ben op zoek naar een handleiding voor mijn machine. Waar kan ik die vinden?
Ik heb al een printer, ik wil er nog een bijbestellen, kan deze in de zelfde overeenkomst worden opgenomen?
Ik betaal huur maar wat zit er in de huursom en wat niet?