Ik heb een storing, wie kan ik bellen?
1.Zoek het serienummer en de tellerstand van de machine op.
2.Bel met:
3.Na het intoetsen/inspreken van het serienummer van de machine word je doorverbonden met een medewerker, die eerst zal proberen de storing telefonisch te verhelpen. Indien dit niet lukt, wordt er een call aangemaakt voor een bezoek van een service monteur. Wij adviseren je het callnummer te noteren.
4.Alle service-bezoeken, arbeidsloon, voorrijkosten, updates van de software onderdelen en toners zijn gratis. het enige wat exclusief is is het papier en de B.T.W.
Alle printers geven automatisch bestellingen door als de toner in de printer bijna op is. Denk je dat je heel veel afdrukken gaat maken bel dan met één van de onderstaande telefoonnummers om extra toner te bestellen. Dat kan op werkdagen van 8:00-17:30 uur. Belangrijk is dat je hierbij het serienummer en de tellerstand van de machine bij de hand hebt (de medewerker die je bestelling opneemt, zal hier naar vragen). Toners worden gratis en binnen 3 werkdagen geleverd.
Voor printers van Xerox klik op de volgende link: http://www.support.xerox.com/nlnl.html
Voor printers van HP klik op de volgende link: https://support.hp.com/nl-nl/drivers/printers
Voor printers van Canon klik op de volgende link: https://www.canon.nl/support/
Voor printers van Ricoh klik op de volgende link: https://www.ricoh.nl/support/index.html
Voor printers van Epson klik op de volgende link: https://www.epson.co.uk/support
Voor printers van Xerox klik op de volgende link: http://www.support.xerox.com/nlnl.html
Voor printers van HP klik op de volgende link: https://support.hp.com/nl-nl/drivers/printers
Voor printers van Canon klik op de volgende link: https://www.canon.nl/support/
Voor printers van Ricoh klik op de volgende link: https://www.ricoh.nl/support/index.html
Voor printers van Epson klik op de volgende link: https://www.epson.co.uk/support
De gemiddelde responsetijd, dat is de wachttijd tot de monteur bij u aanbelt, tijdens werkuren, is voor:
Ondanks geoliede processen, goede producten en service kan het zo zijn dat je een klacht hebt of niet tevreden bent. Indien dit het geval is kan je ons bellen of mailen. Je belt direct met onze Customer Service: 085-0645459. Tijdens werkdagen zijn we van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar. Maak duidelijk wat de aard van de klacht is, welke machine het betreft en vermeld het serienummer. Wij zullen je klacht met de juiste aandacht en focus behandelen en komen binnen een dag terug met een oplossing.
Kopieergedeelte van de machine:
Printgedeelte van de machine:
Netwerkscan:
E-mail:
Fax:
Zijn er extra wensen of eisen zijn, laat dat dan weten zodat we daarvoor een prijsopgave doen. Indien er geen lift is en wij via de trap de printer naar boven moeten brengen maken wij gebruik van een traploper, de kosten van een traploper en een extra medewerker bedragen éénmalig € 125,-.
Ja dat kan! Meerdere printers kunnen in dezelfde huurovereenkomst worden opgenomen. Het is zelfs mogelijk dat alle printers dezelfde afdrukprijs krijgen zodat het niet uitmaakt op welke machine de afdrukken gemaakt worden. Dat is een groot voordeel als je meer dan één printer gebruikt binnen dezelfde organisatie. We spreken in dit soort gevallen van een gepoolde huurovereenkomst. Laat het ons weten wat je wensen en eisen zijn.
Alle kosten zijn inclusief, je staat niet meer voor verrassingen. Als je een storing hebt lossen we die snel voor je op, de responsetijden zijn kort, en 185 monteurs van Xerox, HP, Canon, Ricoh en Epson staan garant voor een goede en snelle service.
Kosten die inclusief zijn:
Kosten die niet inclusief zijn:
Ja dat kan! Het is mogelijk om een machine van een andere leverancier bij ons in te ruilen. Graag ontvangen wij de specificaties van de machine, zoals:
Xerox Financial Services (XFS) neemt namens Wijverhurenprinters.nl de facturering van de machine en het vaste deel van het onderhoudsgedeelte voor zijn rekening waarbij facturering per kwartaal plaats vindt en de bedragen automatische zullen worden geïncasseerd. Op basis van de tellerstanden van de machine zal Wijverhurenprinters.nl per kwartaal de meerafdrukken factureren. Ook deze bedragen zullen automatische worden geïncasseerd.
Voldoet je printer niet meer of zijn de wensen en eisen veranderd ? Het is altijd mogelijk om uw printer in te ruilen voor een ander apparaat. Stuur ons een mail of bel ons en wij laten snel weten wat er mogelijk is.
Xerox Financial Services
All-in Huurovereenkomst, voorwaarden, bepalingen en eisen van toepassing op de huur van apparatuur via www.wijverhurenprinters.nl
2.1. XFS zal het apparaat binnen de leveringstijd afleveren op het installatieadres. De leveringstijd is geschat. Deze leveringstijd zal XFS in redelijkheid trachten te realiseren. Overschrijding van deze leveringstijd geeft Huurder geenreden tot ontbinding van de overeenkomst en/of schadevergoeding. Indien evenwel de leveringstijd met meer dan dertig dagen wordt overschreden zal Huurder het recht hebben de overeenkomst te ontbinden, mits hij dit per aangetekend schrijven aan XFS mededeelt en tenzij XFS binnen acht dagen na ontvangst van dit schrijven alsnog het apparaat aflevert en behoudens niet toerekenbare tekortkoming zijdens XFS. In geval van niet toerekenbare tekortkoming zijn Huurder en XFS gerechtigd de nakoming van de voor elk hunner uit de overeenkomst voortvloeiende verplichtingen geheel of gedeeltelijk op te schorten voor de duur van zodanige niet toerekenbare tekortkoming, zonder over en weer tot enige schadevergoeding ter zake te kunnen worden verplicht. Indien evenwel de periode van de niet toerekenbare tekortkoming langer dan een maand heeft geduurd kan de Huurder de overeenkomst per aangetekend schrijven met onmiddellijke ingang ontbinden. Ook indien Huurder op grond van het in dit lid bepaalde de overeenkomst ontbindt zal hij geen recht hebbenop schadevergoeding.
2.2. Huurder zal ervoor zorgdragen, dat de vereiste technische en ruimtelijke voorzieningen en elektrische en eventuele telecomaansluitingen voor de afleveringsdatum gereed zijn. Het gewicht en de afmetingen van het apparaat en de vereisten omtrent genoemde voorzieningen en aansluitingen zijn van tevoren aan Huurder medegedeeld. Huurder bevestigt door de ondertekening van de overeenkomst hieromtrent door XFS te zijn ingelicht. Huurder draagt er zorg voor, dat de plaats van bedrijfsklare opstelling en de toegang daartoe geschikt zijn voor de doorvoer, de bedrijfsklare opstelling, het gebruik en het onderhoud van het apparaat. Indien het apparaat is voorzien van de mogelijkheid tot aansluiting op computerapparatuur zal XFS desgewenst de technische specificaties voor de aansluiting van het apparaat in een zo vroeg mogelijk stadium aan Huurder en/of de door Huurder aangewezen leverancier van de betreffende computerapparatuur bekend maken. Huurder zal echter voor eigen rekening de benodigde interfacekabels aanschaffen.
5.2. Aan Huurder zullen de kosten van aflevering en eventueel door XFS verzorgde bedrijfsklare opstelling in rekening worden gebracht, evenals de kosten van terugname en eventueel benodigde bijzondere werkzaamheden als hijswerk e.d. Indien partijen overeenkomen dat de bedrijfsklare opstelling c.q. de terugname zal plaatsvinden buiten de normale werktijden van XFS, zijnde van 08.30 uur tot 17.00 uur op de dagen maandag tot en met vrijdag met uitzondering van de algemeen erkende feestdagen, dan zullen de daaraan verbonden extra kosten eveneens aan Huurder in rekening worden gebracht. De in dit lid bedoelde kosten dienen door Huurder binnen14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.
5.3 XFS is gerechtigd van Huurder een vergoeding te verlangen voor elke door Huurder geïnitieerde administratieve dienst, die XFS tijdens de looptijd van de huurovereenkomst verricht. Daartoe behoren onder meer het verstrekken van afschriften van de huurovereenkomst, of het wijzigen van adresgegevens of bankrekening van Huurder. Huurder moet deze vergoeding op eerste verzoek aan XFS voldoen. Een overzicht van deze vergoedingen wordt op verzoek toegezonden.
Huurder mag het apparaat niet verhuren, onder enige titel aan derden in gebruik afstaan, verpanden, verkopen, vervreemden of anderszins bezwaren of op enigerlei andere wijze aan derden in gebruik afstaan. Behoudens de bediening van het apparaat overeenkomstig het bedieningsvoorschrift, mag aan het apparaat door Huurder niets worden veranderd, versteld, gewijzigd of toegevoegd, tenzij hij hiertoe vooraf schriftelijk toestemming van XFS heeft verkregen. Het is Huurder niet toegestaan om de op het apparaat aangebrachte merken, nummers, namen en/of andere opschriften te verwijderen, te bedekken, te (doen) veranderen of te beschadigen, noch daaraan andere toe te voegen. Huurder zal het apparaat op geen enkele wijze aard- of nagelvast met enige onroerende zaak verbinden. Huurder is gehouden het apparaat overeenkomstig deszelfs bestemming te gebruiken. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van XFS is het Huurder niet toegestaan het apparaat te (doen) verplaatsen naar een ander adres dan het in de overeenkomst genoemde installatieadres. Op de einddatum van deze overeenkomst, eindigt de toestemming van XFS aan huurder om gebruik te maken van het apparaat. Huurder dient het apparaat binnen twee werkdagen na de einddatum terug te bezorgen op het adres dat is opgegeven door (of namens) XFS. Indien huurder dit nalaat, a. zal XFS (of een door haar aangewezen partner) het apparaat (doen) ophalen op de locatie waar het apparaat zich bevindt; b. blijft huurder de periodieke betalingen zoals gespecificeerd in deze overeenkomst verschuldigd tot het moment van feitelijke teruggave aan XFS. Huurder dient alle kosten te vergoeden die door XFS worden gemaakt a. als gevolg van het niet-terugbezorgen van het apparaat door de huurder(waaronder alle kosten verband houdende met het ophalen en transporteren en/of kosten van rechtsmaatregelen die door XFS getroffen worden ter bescherming van haar eigendomsrecht); b. in verband met het in goede staat (terug) brengen van het apparaat, indien onderdelen ontbreken of defect zijn, of het apparaat beschadigd is, of niet in goede gebruiksstaat verkeert. Normale slijtage als gevolg van regulier gebruik wordt hier niet onder begrepen. Bovenstaande laat onverlet de maatregelen die XFS kan treffen op basis van andere bepalingen van deze overeenkomst.
A: alle nog niet vervallen huurtermijnen (verminderd met een in redelijkheiddoor XFS toe te rekenen bedrag wegens besparing aan niet meer door XFS voor het betrokken apparaat te maken kosten voor onderhoud en eventuele verbruiksmaterialen) zullen, naast de eventuele reeds opeisbare openstaande huurtermijnen en de vertragingsrente daarover, terstond ineens opeisbaar worden en Huurder zal bovendien tegelijkertijd het bedrag der eventueel alsdan door XFS overigens geleden schade en gemaakte kosten verschuldigd worden; deze overeenkomst geldt vervolgens als geëindigd. Door XFS krachtens juist genoemde polis ontvangen verzekeringspenningen zullen in mindering worden gebracht op de vordering van XFS krachtens voorgaande volzin.
B: XFS zal de betrokken apparatuur zo spoedig mogelijk vervangen (waarbij zij zich het recht voorbehoudt om eerst een onvoorwaardelijke bevestiging van de assuradeur te verlangen, dat zal worden overgegaan tot uitbetaling van de verzekeringspenningen aan XFS) en de kosten daarvan, evenals eventueel alsdan door XFS overigens geleden schade en gemaakte kosten, aan Huurder in rekening brengen. Door XFS krachtens juist genoemde polis ontvangen verzekeringspenningen zullen in mindering worden gebracht op het door Huurder aan XFS krachtens voorgaande volzin verschuldigde. De overeenkomst zal worden voortgezet.
11.2. Alle door XFS te maken kosten, waaronder die van juridische bijstand, tot het effectueren en bewaren van haar rechten ingevolge deze overeenkomst, komen ten laste van Huurder. De buitengerechtelijke kosten worden vastgesteld op 15% van het openstaande bedrag tenzij de daadwerkelijke kosten hoger zijn in welk geval deze hogere kosten voor rekening van Huurder komen.
Technische ondersteuning.
Algemene Voorwaarden voor leden Stichting WebwinkelKeur
Let op: er is een onderscheid tussen de voorwaarden voor consumenten en bedrijven.
Inhoudsopgave:
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenregeling
Artikel 15 - Geschillen
Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Naam:LMT Nederland eigenaar van de website www.wijverhurenprinters.nl
Adres:Brink 88b
Postcode: 7411 BX Deventer
Telefoonnummer: 0570-832364
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer:
Btw-identificatienummer:
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
o de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
o de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
o of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
o de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
o de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
o de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
o de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
Bij levering van diensten:
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging
Verlenging
Duur
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenregeling
Artikel 15 - Geschillen
Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Bij deze benadrukken wij nogmaals dat bedrijven bestellingen plaatsen via de site www.wijverhurenprinters.nlhet herroepingrechtsrecht geheel komt te vervallen.
Zie daarvoor artikel 6, 7 en 8.